Látogatóknak

Tájékoztató a koronavírussal kapcsolatos intézkedésekről a HVG Állásbörzén

Magyarország kormánya a mai napon egészségügyi vészhelyzetet rendelt el, melynek keretében határozatlan időre betiltották a 100 főnél nagyobb beltéri, és az 500 főnél nagyobb kültéri rendezvényeket.

A jelenlegi tények és körülmények ismeretében a 2020. tavaszi HVG Állásbörze március 11-én 19 óráig megszervezésre kerül.

A mai nap nyitvatartási ideje alatt az alábbiak szerint járunk el:

Maximálisan figyelembe véve a WHO, az Európai Járványvédelmi Központ és az OGYÉI ajánlásait, illetve eljárásrendjét, a rendezvény EgészségSzigetének üzemeltetésében együttműködő partnerünk, a Vöröskereszt tanácsaira építve, úgy gondoljuk, hogy a rendezvényen - a nagy számú látogató ellenére is – sterilebb és biztonságosabb környezetet tudunk teremteni a legtöbb hétköznapi környezetnél (tömegközlekedés, áruházi bevásárlás, szórakozóhelyek, éttermek, stb.).

A látogatóinkat és a kiállítóinkat képviselő munkatársakat arra kérjük, valamint saját munkatársainktól, hostesseinktől és minden közreműködőtől is azt várjuk el, hogy csak akkor vegyenek részt a rendezvényen, ha

  • az utóbbi két hétben nem voltak vírussal fertőzött területen, illetve nem kerültek közeli kapcsolatba olyan emberrel, aki ilyen területen is megfordult.
  • nem kerültek kapcsolatba jelenleg karanténban tartózkodó személlyel.
  • nincsenek influenzaszerű tüneteik (láz, száraz köhögés, rosszullét).

Látogatóink, kiállítóink és saját munkatársaink biztonsága számunkra kétségkívül első helyen áll. Ezért teljes körűen végrehajtjuk a hatóságok által javasolt higiéniai és egyéb óvintézkedéseket, kiegészítve ezeket néhány további elemmel is:

  • kézfertőtlenítők kihelyezése minden bejárathoz, a forgalmasabb területekhez, a szervezői helyiségekbe, stb.,
  • kötelező kézfertőtlenítés csarnokba lépés előtt,
  • az általános tisztítószerek fertőtlenítőszeresre való cseréje,
  • naponta többszöri fertőtlenítés, kiemelten figyelve az olyan tárgyakra, melyeket az emberek gyakran megfognak (kilincsek, fogantyúk, liftek nyomógombjai, stb.),
  • gyakori takarítás a mosdókban,
  • az egészségügyi személyzet létszámának kibővítése,
  • megnövelt légcsere és frisslevegő-befúvás a csarnokokba,
  • felkészült biztonsági és egészségügyi személyzet a teljes rendezvény ideje alatt,
  • egyértelmű és naprakész kommunikáció a rendezvény minden résztvevője felé (online és helyszíni egyaránt).

A kiállítás nyitva tartása mellett már az építés ideje alatt is figyelünk a fokozott higiéniára, valamint a gyakori fertőtlenítésre.

A Koronavírus-fertőzés Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs tájékoztatását folyamatosan követjük, és ha szükséges, az intézkedési tervünket ehhez igazítjuk.

Bízunk benne, hogy a fentiek fényében zavartalan körülmények között bonyolíthatjuk le a március 11-12-i rendezvényt. Amennyiben a helyszínen merülne fel kérdése a témával kapcsolatban, bátran keresse fel a Vöröskereszt munkatársait az EgészségSzigeten.

Hallgass bele a 2020 tavaszi HVG Állásbörze előadásaiba!


Nézd meg a 2020 tavaszi HVG Állásbörze 2. napi előadók videóit!


3x11 mesteri tipp a sikeres állásinterjúdhoz!


Hallgass bele a 2019 őszi HVG Állásbörze előadásaiba! 

Repka Ágnes - Amit nem tudtál a munkajogról

Szabó-Szontágh Lúcia és Bokor Ágnes - Hogyan improvizálj az állásinterjún?

Bolya Imre - A sikeres álláskeresés Jedi kardja, avagy a karizmatikus
előadásmód 7 titka

 Szűcs Isván - Hogyan határozd meg a bérigényed pályakezdőként?

 Matyi Csongor - Mi akadályoz abban, hogy megteremtsd, amire vágysz?

HVG Állásbörze Rendezvénytérkép 2020 tavasz

HVG Állásbörze Rendezvénytérkép 2020 tavasz

A rendezvényen a biztonságos és mindenki számára hatékony részvételért kérjük a következők kötelező érvényű betartását:

  • Promóciós és figyelemfelkeltő tevékenységet kiállítóink (beleértve szórólapok és reprezentációs ajándékok osztása) kizárólag a saját standterületükön és annak félméteres környezetében végezhetnek.
  • A standok közti folyosók biztonsági és tűzvédelmi előírásoknak megfelelően lettek kialakítva, melyek a menekülési útvonalakat is jelölik. Ezek bármilyen módon történő szűkítése (pl: kilógó standberendezések a kijelölt területből, stb.) szigorúan tilos! 
  • Kérjük, kerüljék saját vezeték nélküli internethálózat kiépítését! Az internetszolgáltatás folyamatos és hibátlan működése érdekében ne futtassanak DHCP szervert, PPPoE szervert vagy internet megosztásra alkalmas szoftvert. A rendezvényen tilos torrent vagy egyéb P2P alkalmazás futtatása.
  • A rendezvénycsarnok padlóján matrica elhelyezésére csak és kizárólag a szervezők jogosultak, ellenkező esetben a matrica külön értesítés nélkül eltávolítható.
  • A stand elemeinek dekorálását csak maradandó változás nélkül tehetik meg: fúrás, szegelés, maradó ragasztás (tükör illetve szőnyegragasztó) tilos! Kérjük, zárást követően standjukat az érkezéskor átvett állapotban adják át!
  • Tűz- és robbanásveszélyes gázokat, folyadékokat vagy szilárd halmazállapotú anyagokat (héliummal töltött léggömböket is) szigorúan tilos bevinni a csarnok területére.
  • Szúró, vágó eszközök, fegyver bevitele tilos.
  • Zeneszolgáltatás vagy bármilyen, 60 dB-nél nagyobb zajterheléssel járó tevékenység kerülendő.
  • A Kiállítói Kávézóból ételt és italt a rendezvény területére és a standra kivinni nem lehet.
  • Alkoholt a rendezvény területén fogyasztani és kínálni tilos.
  • A rendezvénycsarnok területére élő állatot bevinni csak megfelelő orvosi papírokkal lehet.
  • A rendezvényhelyszín alatt egy, a csarnok központi részének jégpályájává alakítását lehetővé tevő hűtőrendszer van kiépítve, melynek teherbírása max. 5 tonna. Ennél nagyobb terhelést jelentő tárgyak, járművek vagy felépítmények elhelyezése szigorúan tilos. Amennyiben felépítményének, a standján elhelyezendő járművének vagy bármilyen más kiállítási eszközének tömege meghaladja az 5 tonnát, kérjük már a tervezési szakaszban vegye fel velünk a kapcsolatot!

2019. március 6. 12:00-12:45

Szijártó Adrienn -  az Impact alapítója és trénere

Az Impactet azért indítottuk, mert olyan tréningeket akartunk tartani, amelybe belevihetjük a kreativitásunkat, a témák iránti szenvedélyes lelkesedésünket. Munkánk során elkötelezettjei lettünk az örömteli, hosszú távú fejlődést szolgáló tréningeknek. A képzéseink az együttgondolkodást és az összekapcsolódást szolgálják. Hiszünk abban, hogy ezek az élmények, az általunk kialakított tanulási környezet olyan energiákkal tölti fel a résztvevőinket, amelyek révén pozitív változást hoznak önmaguknak és környezetüknek is.

Adrienn az Impact alapítója és trénere. Trénerként, kommunikációs coachként együtt dolgozik több multinacionális céggel, hazai középvállalatok vezetőivel, ifjúsági szervezetekkel és három éve a TedXYouthBudapest előadóinak egyik felkészítője.

Weboldala: impact-training.hu