Kiállítóknak_nem_publikus

STANDKIEGÉSZÍTŐK:

Helyszíni megjelenésének hatékonyságát növelheti az alábbi szolgáltatások, eszközök igénybevételével:

  • e-Reg rendszer TIPP!
  • Standfeliratok egyedi grafikával és standelemek kasírozása
  • Egyéni szőnyegszín
  • Vitrinek (álló- és pult vitrinek)
  • Bárszékek, bárasztalok, álló ruhafogas
  • Asztali- és álló prospektustartók
  • Laptopok, 42" / 50” megjelenítők padlóállványon vagy falra szerelve
  • Padlómatricák

KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK:

  • Kiállítói belépő 
  • Parkoló hely
  • Meleg ebéd a kiállítói étteremben
  • Saját hostess bérlése standra (/fő/nap)
  • Saját hostess bérlése standra (/fő/óra)
  • Targonca bérlés /óra

STANDKIEGÉSZÍTŐK:
Helyszíni megjelenésének hatékonyságát növelheti az alábbi szolgáltatások, eszközök igénybevételével:

  • e-Reg rendszer TIPP!
  • Standfeliratok egyedi grafikával
  • Egyéni szőnyegszín
  • Álló vitrin (1x2,5x0,5 m)
  • Álló vitrin (0,5x2,5x0,5 m)Pult vitrin (1x1x0,5 m)
  • Pult vitrin (1x1x0,5 m)
  • Bárszék
  • Bárasztal
  • Asztali prospektustartó
  • Álló prospektustartó
  • 42" plazma megjelenítő padlóállványon
  • 50" plazma megjelenítő padlóállványon
  • 42" plazma megjelenítő falra szerelve
  • 50" plazma megjelenítő falra szerelve

További standkiegészítők megrendeléséhez kérjük, keresse kapcsolattartóját!

Kérjük, a Karrier Iránytűbe szánt kreatív hirdetési anyagát küldje el a HR Center értékesítőjének vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

pdf icon Karrier Iránytű tájékoztató

kulonszam kreativ

Let’s start our Cialis conversation with some facts about ED. If you ask 10 men to name the most awful health disorder they can imagine, 9 of them will speak about erection problems. This simple test shows the importance of erectile function in the eyes of modern society. The most impressive thing is men are absolutely right from the physiological point of view as well, naming normal ability to perform sexually as a very precious aspect of men’s health. Years of clinical testing proved that normal sex life is vitally important for men’s physical and mental health. Two or three intercourses a weak help prevent nervous breakdowns, headaches, colds, hypertension (high blood pressure), heart attack, stroke, a number of CSN disorders, diabetes and even cancer. The matter is that sex is a unique natural training for every organ, tissue and body system of a man, cialis onlinesaying nothing of psychophysical enjoyment and relaxation. - taking erection pills to support your compromised erectile function (you will not have to take Cialis for the rest of your life – when your CNS restores, you will not need any chemical stimulators). - Cialis works within 30-45 minutes, when it takes up to 1 hour for brand pill to become fully effective; - Cialis lasts longer – it stays in the body for almost 36 hours as compared to 24 hours of brand pills; - Cialis can be taken with alcohol, and as for brand ‘love pill’, manufacturers ask you to keep off alcohol; - Cialis is cheaper than brand pills, and you can always afford normal treatment.

 Kérjük, a kiválasztott mappa belső borítójára szánt kreatív hirdetési anyagát nyomdai minőségben a lenti mezőbe töltse fel. Nyomdai minőség: 300 dpi felbontású .jpg, .tiff kép, vagy vektoros grafika .ai, .pdf, .eps, .cdr formátumban. Mappa hirdetés méretezése

 

pdf icon Látogatói mappa belső kreatív tájékoztató
presentation folder2

Segítség az állásbörzéken való megjelenéshez

Több év állásbörze-szervezési tapasztalattal a hátunk mögött biztosan állítjuk, hogy a legmegfelelőbb jelentkezők megtalálása és a hatékony megjelenés nagymértékben függ a kiállítók felkészültségétől, ötleteitől és proaktivitásától.

Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot találnak a felkészüléshez és a börzén való hatékony megjelenéshez.

 

Első lépés: Feltérképezés

  • Célok meghatározása: Határozzuk meg, hogy mi a legfontosabb célunk az állásbörzén való megjelenéssel: toborzás, a vállalat és ajánlataink bemutatása, arculatépítés, az álláskeresők igényeinek felmérése, kapcsolatok kialakítása, stb. Ez azért is fontos, mert a különböző célok eltérő felkészülést kívánnak.
  • Pozíciók összegyűjtése: Gondoljuk végig, és gyűjtsük össze, hogy az aktuális pozíciók mellett milyen ajánlataink lehetnek fél éven belül, milyen kvalitású jelölteket keresünk rendszeresen.
  • Lehetőségek összegyűjtése: Rendszerezzük az összegyűjtött információkat: kiket érhetünk el a rendezvényen, milyen eszközökkel, milyen szolgáltatásokat vehetünk igénybe, mekkora standot választhatunk, és természetesen mindennek mi az ára. A kapott eredményt vessük össze a lehetőségeinkkel. Például: mekkora költségvetésből gazdálkodunk, hány munkatársunk segítségére számíthatunk a helyszínen, milyen eszközeink vannak.

Második lépés: Előkészületek

  • Szolgáltatások kiválasztása: Számos területen működhetünk együtt a rendezvény szervezőivel, a látogatóknak szervezett szakmai programoktól a különböző nyereményjátékokon át a helyszínen történő kiválasztásig. Válasszuk ki a szolgáltatások közül azokat, amelyeket a leghatékonyabban szolgálják a korábban meghatározott céljainkat.
  • Megjelenés megtervezése: Az első benyomás meghatározó, a látogatók bizalmát könnyű elnyerni például egy szépen dekorált standdal, szimpatikus, kedves munkatársakkal. Gondoljuk végig, hogyan tudunk kitűnni a többi kiállító közül, melyek azok a szolgáltatások, termékek, kreatívok, melyek a legjobban bemutatják vállalatunk kultúráját, tevékenységét, céljait, tükrözik cégünk arculatát, és amelyek vonzzák a látogatókat.
  • Használjuk ki a honlap adta lehetőségeket is, így már a rendezvény előtt felhívhatjuk magunkra az érdeklődők figyelmét. Az új online csomagok jó lehetőséget nyújtanak a kiemelt megjelenésre és a látogatókkal való interakció kezdő lépéseként szolgálnak.
  • Dekoráció: A standdekoráció a megjelenés nagyon fontos eleme: használjunk ki minél több lehetőséget: plakátok, szórólapok kihelyezésre, az arculathoz igazodó dekoráció, molinók használata, növény-díszítés, technikai felszerelés, rövidfilmek és/vagy fotók vetítése.
  • Egyedi megjelenés: Éljünk az egyedi lehetőségekkel – gondoljuk végig, mi az, ami csak ránk jellemző, mit tudunk „kivinni” a két napra, mely bemutatja cégünket (pl.: saját termékek, szolgáltatások bemutatása, technológiánkhoz kapcsolódó „dekoráció”).
  • Reprezentálás: Fontos a kezdeményezés és az aktivitás – a standhoz érkező jelölteket szólítsuk meg, érjük el, hogy az ígéretes jelöltek pozitívan emlékezzenek ránk. Hívjunk szakembereket, kollégákat is, akik életszerűen tudják bemutatni az adott pozícióval járó feladatokat – felelősségeket és előrelépési lehetőségeket.

Harmadik lépés: Jelenlét

  • Jelentkezők kezelése: A jelentkezők regisztrálására is készüljünk fel, készítsünk adatlapokat, mellyel az önéletrajzon felüli fontos információkat is bekérhetünk a jelöltektől. Gyűjtsük elkülönítve a beérkező önéletrajzokat aszerint, hogy melyik rendezvényen kaptuk őket, hogy utólag könnyebben tudjuk majd felmérni, melyik börze volt hatékony és megtérülő, és melyik kevésbé.
  • Tájékoztatás: Próbáljunk meg minden információt megadni ajánlatainkról, tevékenységünkről, hiszen az érdeklődők azért látogatnak el a börzére, hogy személyes információkat kapjanak.
  • Szelekció: Fontos tudni, hogy ha már a rendezvényen szelektálunk, jelentősen megkönnyíthetjük a munkánkat. Érdemes a jelentkezők pályázati anyagát külön kezelni és gyűjteni aszerint, hogy ígéretesek-e vagy az adatbázisba szeretnénk őket felvenni későbbi pozícióink betöltésére, esetleg soha nem kívánjuk interjúra behívni.
  • Az állásbörzéken általában van lehetőség helyszíni interjúztatásra, előszűrésre, sőt akár tesztíratásra vagy AC lebonyolításra is, ezekről előzetesen érdeklődjünk a szervezőknél.

Negyedik lépés: Utólagos feladatok

  • Visszacsatolás: Az álláskeresők több céghez is leadják önéletrajzukat egy állásbörzén. Ne maradjanak le a jó jelöltekről! A rendezvény után lehetőségünk van arra , hogy az ígéretes jelölteknek írjunk egy e-mail-t, és lehet, hogy később épp egy ilyen apró figyelmesség miatt dönt a cégünk mellett.
  • A HVG Állásbörze honlapján 2010 őszétől már lehetőség van a honlapon keresztül utólag is megszólítani a jelölteket. Használja ki a lehetőséget, kerüljön kapcsolatba online is az álláskeresőkkel!
  • Rendszerezés: Az állásbörze után a toborzás lezárultával rendszerezzük, hogy az adott börzén hány jelentkezőtől kaptunk pályázati anyagot, közülük hányat hívtunk be interjúra vagy vettünk fel. Ez megkönnyíti a döntést, amikor a következő állásbörze-megjelenéseket tervezzük.