Alkalmazás üzemeltető (2nd/3rd level support)

Standszám:
E10
Engineer / TechnicalIT Junior positions (max. 1 year of experience) HungarianGerman
Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a T-Systems International leányvállalata. Vállalatunk egyedülálló módon az ICT-szolgáltatás teljes portfólióját nyújtja. Budapesti, debreceni, pécsi és szegedi szolgáltatóközpontjaink rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálják ki nemzetközi ügyfeleinket, de kínálatunkban többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver- és hardverplatform SAP-rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható. Munkánk elismerése, hogy 2008-ban és 2015-ben is megnyertük az „Év befektetője” díjat, az „Employer of the Year” (National Champion) díjat pedig 2014/2015 évben. A vállalat 2014 óta többször Superbrands díjas lett, valamint az IT Business 2017-ben az IT Services Hungaryt választotta az „Év legsikeresebb ICT-vállalatának”.
Továbbra is fejlődő, bővülő vállalatként várjuk tapasztalt szakemberek jelentkezését!
 
Feladatok:
Alkalmazások 2nd level támogatása Windows és/vagy Linux szervereken keresztül.
Alkalmazás változások (verzióváltások, migrációk) nyomon követése, dokumentálása, esetenként tervezése és koordinálása.
Kommunikáció a német szakmai csapattal. 
Incidensek, hibajegyek kezelése.
ITIL folyamatok gyakorlati alkalmazása (Incident/Problem/Change Management)"
Konfigurációk beállítása és dokumentálása.
Monitoring tevékenység és logfile-ok ellenőrzése.
 
Elvárások:
IT területen szerzett tapasztalat (üzemeltető, rendszergazda, Service Desk, etc. pozícióban) és / vagy informatikai végzettség.
Affinitás a szakma iránt. 
Német nyelv aktív, társalgásszintű ismerete, szóban és írásban.
 
Előnyök:
Angol nyelvismeret
Dolgoztál már jegykezelő rendszerekkel,
Tapasztalatot szereztél szerver vagy kliens oldalról hálózati architektúrákkal,
Rendelkezel adatbázis, SQL alapismeretekkel,
Gyakorlati ismeretekkel rendelkezel middleware-kel kapcsolatban (IIS, MS SQL, websphere, sharepoint),
ITIL módszertan ismerete
Agilis módszertanok ismerete (scrum, kanban, …)
HVG_POSITION_STAND