Munkaadóknak

Amennyiben a rendezvényen való megjelenésüket egyedi építésű standon képzelik el és nem tartanak igényt, vagy csak részben szükséges az alapszolgáltatásként biztosított bútorzat, úgy kérjük, hogy az alábbiak szerint járjanak el! Ez esetben az építtető és nem a HVG Állásbörze szervezője vállalja a felelősséget a kivitelezésért.

Annak érdekében, hogy az építési engedélyeket időben megkapják, illetve az általunk biztosított szolgáltatások időben rendelkezésre álljanak,

  • mielőbb kössék össze kapcsolattartójukat a standépítő ügynökséggel, és az építéséért felelős kontakt személyekkel,
  • készítsék elő a stand kiviteli tervét, látványtervét (3 m magasságot meghaladó építmény esetén a kiviteli terveknek tartalmaznia kell a stand statikai jellemzőit is),
  • juttassák el hozzánk a kivitelezői nyilatkozatokat arról, hogy a tervek az érvényben lévő jogszabályoknak és hatósági előírásoknak megfelelnek, a magyar szabványok szerint készültek, a tervezője rendelkezik tervezésre vonatkozó jogosultsággal, valamint kötelezettség-vállalást arra vonatkozóan, hogy a leadott terveknek megfelelően készül el a felépítmény,
  • a látványterveken jelöljék az áram- és internetvételi pontok, valamint az e-Reg készülék(ek) helyét, ha laptoppal használják ezt a szolgáltatásunkat,
  • küldjék el számunkra az építést végző cég felelősségbiztosítási kötvényének másolatát, melyen látszik, hogy mekkora értékhatárig áll helyt a biztosító az esetlegesen felmerülő károkért,
  • várjuk továbbá a tervdokumentációt, melyet – mivel szerzői jogvédelem hatálya alá tartozik – kizárólag a rendezvény szervezésében, megvalósításában közreműködőknek, így különösen a rendezvény helyszínét biztosító Papp László Budapest Sportarénának bocsátjuk rendelkezésére.

Egyedi építésű standok esetében a stand átadása előtt szükséges takarításról, és igény esetén nyitvatartási időben szükséges napközbeni takarításról szintén az építtetőnek kell gondoskodnia.

Stand map of the next event (Spring 2020) will be available soon on the website.

If you are planning to book a stand for the next HVG Job Fair, or have any questions, feel free to contact us!

Stand map of the previous event (Fall 2019):

Our main goal at HVG Job Fair is to create a shared platform for employers and job-seekers to get to know each other. By organizing different programmes, we would also like to support the career-building of those who are not looking for a job at the moment. 

Our two-day event can boast with almost 10,000 visitors, many of whom are secondary school or university students, but there are numerous young graduates and experienced employees as well. 

If you are interested in more information about our visitors, read the statistics of our previous events:

2019 Autumn Job Fair: results
2019 Spring Job Fair: results

How do we help you connecting visitors?

In order to help our exhibitors and visitors find each other as easily and effectively as possible, we use the following colour code system on our website and at our events: 

Orange: economics, finance
Yellow: sales, marketing
Grey: engineering and technology
Blue: information technology
Green: SSC, jobs requiring foreign language skills
White: other areas

These colour codes, as well as level of experience, foreign language skills and location are displayed the same way:

  • on our website,
  • in our newsletter,
  • in Career Compass,
  • on the access gates,
  • on the folders,
  • and on the stand signs.

These are the platforms that make the preparation and orientation of job-seekers easier.

How can your participation at HVG Job Fair be really successful? 

Our partners receive a customized package, so participating in HVG Job Fair is not limited to having a stand. The customized services of the event make it significantly easier to reach and attract employees relevant to your company. 

Learn more about our services here. 

For more information, please, ask your contact person so that we can start working together. 

 

As soon as conditions allow, we will start organizing the Fall 2020 HVG Job Fair. If you have any questions about stand reservations or additional appearances, please contact us or provide your contact information so that we can let you know among the first about the event.

Contacts

sales: Gabi Mészáros (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
marketing: Anna Nagy (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
press: Nikoletta Bányai (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
install: Csongor Hajdú (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

We have countless proven and innovative ideas to support your participation in HVG Job Fair, not only in the event itself, but also during the six-week communication period before it. To make your participation successful, it is essential that you use tools which fit your needs and goals. Therefore, this page introduces only those of our services which are the most important ones for you. To learn more about our customized options, please ask your contact person.

Stand out with your stand!

The more unique your stand is, the more chances you have to attract visitors. Furnish it with stand accessories: showcases, tables, brochure holders, etc.

stand

Create a unique profile!

The most important element of a visitors’ preliminary preparation is the Microsites of our exhibitors. This is where you can upload relevant information and your open positions. Our premium quality Employer Brand Microsite is highlighted in the list of companies as well.

Advertise in Career Compass!

Attract your target group in HVG Job Fair’s printed publication, Career Compass. It is included in HVG magazine, handed out at railway stations and universities, and given to visitors upon entrance. 

ÁKI

Be the first one our visitors meet!

Upon entrance, our visitors receive a colour-coded ”conference folder” based on their field of interest. By appearing in the colour-coded folder of your choice, you directly attract members of your target group.

könyvjelző

Make your job easier with the help of our e-Reg system!

Would you be happy to swap the ever-growing heaps of documents at your stand for an online solution? You can register applicants in the blink of an eye by reading the barcode on the visitors’ folders. After the event, you will receive the CVs and data the applicants have uploaded upon registration, so you don’t have to worry about GDPR either. 

e-reg

Interested in our exlusive services? Do not hesitate to ask your contact person or get in touch with us