A rendezvényről

A HVG Állásbörzén elsődleges célunk, hogy közös platformot teremtsünk a munkaadóknak és a munkakeresőknek, ahol személyesen tudják megismerni egymást. Emellett pedig különböző programokkal szeretnénk támogatni karrierépítésükben az állást pillanatnyilag aktívan nem keresőket.

A kétnapos rendezvény során közel 10 000 látogató érkezik az Arénába, akik között középiskolai és a felsőoktatásban tanuló diákok, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók is megtalálhatóak.

Ha további infókra kíváncsi látogatóinkról, olvasson bele a korábbi rendezvények beszámolóiba:

HVG Állásbörze 2018 tavasz - beszámoló
HVG Állásbörze 2018 ősz - beszámoló

Hogyan segítjük a kapcsolatteremtést?

Kiállítóink és látogatóink hatékony egymásra találása érdekében az alábbi színkódrendszert alkalmazzuk honlapunkon és a rendezvényen: 

  • Narancssárga: gazdasági
  • Szürke: mérnöki, műszaki
  • Kék: informatikai
  • Zöld: SSC, állások jó nyelvtudással
  • Fehér: további területek

Ezeket a színkódokat, valamint a tapasztalati szintet, a nyelvtudást és a területi elhelyezkedést egységesen jelenítjük meg:

  • a honlapunkon,
  • a hírlevelekben,
  • a Karrier Iránytűben,
  • a beléptető kapukon,
  • a mappákon,
  • és a standtáblákon.

Ezek azok a felületek, amelyek leginkább segítik az álláskeresők felkészülését és tájékozódását. Nézze meg látogatóink útvonaláról szóló infografikánkat, és válassza ki, hogy mely platformokon szeretné megszólítani őket!

Látogatói útvonal infografika

Hogyan lehet igazán eredményes a HVG Állásbörzén?

Személyre szabott csomagot állítunk össze partnereinknek, így a HVG Állásbörzén való részvétel nem korlátozódik a standos megjelenésre. A rendezvény egyedi szolgáltatásai jelentősen megkönnyítik a cége számára releváns munkavállalók elérését, megszólítását.

Szolgáltatásainkról itt olvashat többet!

További információért keresse kapcsolattartóját, és kezdjük el a közös munkát!

Még nincs kapcsolattartója? Adja meg adatait, és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!