A rendezvényről
A HVG Állásbörzén elsődleges célunk, hogy közös platformot teremtsünk a munkaadóknak és a munkakeresőknek, ahol személyesen tudják megismerni egymást. Emellett pedig különböző programokkal szeretnénk támogatni karrierépítésükben az állást pillanatnyilag aktívan nem keresőket.
A kétnapos rendezvény során közel 10 000 látogató érkezik az Arénába, akik között középiskolai és a felsőoktatásban tanuló diákok, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók is megtalálhatóak.
Ha további infókra kíváncsi látogatóinkról, olvasson bele a korábbi rendezvények beszámolóiba:
HVG Állásbörze 2019 ősz - beszámoló
HVG Állásbörze 2019 tavasz - beszámoló
Hogyan segítjük a kapcsolatteremtést?
Kiállítóink és látogatóink hatékony egymásra találása érdekében az alábbi színkódrendszert alkalmazzuk honlapunkon és a rendezvényen:
- Narancssárga: pénzügy, számvitel, logisztika
- Citromsárga: értékesítés, marketing, hr
- Szürke: mérnöki, műszaki
- Kék: informatikai
- Zöld: SSC, állások jó nyelvtudással
- Fehér: további területek
Ezeket a színkódokat, valamint a tapasztalati szintet, a nyelvtudást és a területi elhelyezkedést egységesen jelenítjük meg:
- a honlapunkon,
- a hírlevelekben,
- a Karrier Iránytűben,
- a beléptető kapukon,
- a mappákon,
- és a standtáblákon.
Ezek azok a felületek, amelyek leginkább segítik az álláskeresők felkészülését és tájékozódását. Nézze meg látogatóink útvonaláról szóló infografikánkat, és válassza ki, hogy mely platformokon szeretné megszólítani őket!
Hogyan lehet igazán eredményes a HVG Állásbörzén?
Személyre szabott csomagot állítunk össze partnereinknek, így a HVG Állásbörzén való részvétel nem korlátozódik a standos megjelenésre. A rendezvény egyedi szolgáltatásai jelentősen megkönnyítik a cége számára releváns munkavállalók elérését, megszólítását.
Szolgáltatásainkról itt olvashat többet!
További információért keresse kapcsolattartóját, és kezdjük el a közös munkát!
Még nincs kapcsolattartója? Adja meg adatait, és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!