HVG ÁLLÁSBÖRZE STANDVERSENY

ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTRENDSZER

A rendezvényeken kiállító cégek és intézmények standjait idén is szakmai zsűri értékeli megadott szempontok szerint. A standverseny célja továbbra is az, hogy kiállítóink a börzén való megjelenését és aktivitását értékeljük, a követendő példákat kiemeljük és jutalmazzuk.

Leglátványosabb arculati megjelenés

Az értékelés szempontjai

  • Teljes körű profil megjelenítése – Tevékenységét, termékeit, szolgáltatásait a lehető legtöbb eszközzel és arculati elemmel mutatja be a látogatóknak.
  • Teljes körű cégkultúra prezentálása – Munkakörnyezetét és a kolléga leendő feladatait a lehető legtöbb eszközzel és arculati elemmel hozza közel az álláskeresőkhöz.
  • Egységesség – A kommunikációhoz használt eszközök egyező képet sugároznak a standon.
  • Márkahűség – A brand arculatához leginkább illeszkedő megjelenéssel készültek.
  • A rendezvény jellegének kihasználása – Arculati megjelenésével alkalmazkodik a karrierrendezvényhez.

Legötletesebb aktivitás

Az értékelés szempontjai

  • Eredetiség – Egyedi a szakmai feladattal érkezett a rendezvényre.  Olyan meglepő és megnyerő kihívással szólítja meg a látogatókat, amely megkönnyíti a kommunikációt.
  • Interaktivitás – Kölcsönös kommunikációra épülő játékos próbatételt hozott ki a rendezvényre.
  • Népszerűség – Kiemelkedően izgalmas az álláskeresők körében a feladat. Sikerült felkelteni a látogatók figyelmét.
  • Illeszkedés a cég profiljához – A szakmai feladvány kiemeli és hangsúlyozza a cég tevékenységi körét kötetlenebb formában is.
  • Illeszkedés a célcsoporthoz – Az aktivitás kifejezetten a cég számára fontos célcsoport számára figyelemfelkeltő. Illeszkedik a keresett szakemberek ismereteihez/tapasztalati szintjéhez stb.

Kreatívan kis standon

Az értékelés szempontjai

  • Helykihasználás – A rendelkezésére álló 4-6-8 nm területet legpraktikusabban használták ki tevékenységük vonzó megjelenítésére.
  • Ötletesség – Kisebb költségvetésből is kreatív módon szólították meg a látogatókat. 
  • Figyelemfelkeltés – Szokatlan és egyedi módon alakították ki megjelenésüket, amivel felhívták magukra a figyelmet.
  • Egységes arculati megjelenés – Az egyediségre és praktikusságra törekedve a leginkább az arculattal összhangban lévő megjelenés jellemzi a standot.
  • Illeszkedés a célcsoporthoz – Az aktivitás kifejezetten a cég számára fontos célcsoport számára figyelemfelkeltő. Illeszkedik a keresett szakemberek ismereteihez/tapasztalati szintjéhez stb.